Posturi de televiziune din România, precum Realitatea TV sau Digi24 au difuzat aseară informaţii de la Judecătoria Chişinău, iar moderatorii emisiunilor s-au arătat şocaţi de evenimentele din Republica Moldova. Şi publicaţii de prestigiu din lumea întreagă, precum The New York Times, Washington Post, ABC News, Radio Europa Liberă sau Daily Mail au informat cetăţenii din Statele Unite ale Americii şi din Europa despre decizia instanţei din Chişinău de a invalida mandatul obţinut de Andrei Năstase.