După partea festivă, noile autobuze au fost supuse reviziei tehnice. Mai apoi, au și fost trimise pe străzi, ne-au anunțat telespectatorii noștri. Potrivit lui Vitalie Butucel, cele 25 de autobuze vor circula pe trei linii.

În același timp, unele vehicule vechi vor continua să fie folosite în suburbii, iar altele vor fi scoase din uz, a mai spus șeful Direcției Transport Public a Primăriei Chișniău. Angajații Parcului Urban de Autobuze ne-au spus însă că așteaptă schimbarea unităților de transport de peste 10 ani.

Potrivit primarului interimar al capitalei, alte şase autobuze vor fi livrate în 60 de zile şi vor circula pe strada Testemiţanu. L-am întrebat pe Ruslan Codreanu de ce autobuzele nu au stat până pe 24 februarie în Piața Marii Adunări Naționale, așa cum tot el spunea că prevede înțelegerea cu firma care le-a adus. „Procedurile au fost finalizate mai devreme”, a fost replica lui Codreanu.

Potrivit primarului interimar al capitalei, alte şase autobuze vor fi livrate în 60 de zile şi vor circula pe strada Testemiţanu. L-am întrebat pe Ruslan Codreanu de ce autobuzele nu au stat până pe 24 februarie în Piața Marii Adunări Naționale, așa cum tot el spunea că prevede înțelegerea cu firma care le-a adus. „Procedurile au fost finalizate mai devreme”, a fost replica lui Codreanu.

Directoarea firmei din România a mai declarat că a propus la licitaţie autobuze mai ieftine cu aproximativ șapte mii de euro pentru o unitate şi cu termenul de garanție mai mare. De cealaltă parte, primarul interimar al capitalei a spus că totul a fost transparent. Am sunat la numărul de telefon al Agenţiei Naţionale pentru Soluţionarea Contestațiilor, la care companiei din România i s-a confirmat că plângerea a fost înregistrată, însă nimeni nu ne-a răspuns.