Măsuri sporite la 112
Social 9 aprilie 2020, 20:40 | 729

Odată cu declararea stării de urgență din cauza pandemiei de coronavirus, operatorii Serviciului Naţional Unic pentru Apelurile de Urgenţă 112 primesc solicitările după o nouă metodă. Mai exact, ei pun mai multe întrebări pentru a stabili cu exactitate dacă pacientul respectiv ar putea fi suspectat de infectare cu acest virus. Asta se face pentru a asigura protecția echipelor medicale de urgență, dar și a polițiștilor, spune administrația instituției.

Pandemia de coronavirus a adus și un număr mai mare de apeluri, spune Elizaveta, care este operator la 112 de mai bine de un an.

După obținerea informației necesare, aceasta este transmisă la dispecerat, iar de acolo - la Serviciul de Urgență sau poliție.

Obținerea informației este dificilă uneori sau chiar imposibilă, întrucât unele persoane mint că au fost peste hotare, spun operatorii.

Numărul suplimentar de întrebări înseamnă și o durată mai mare a convorbirii telefonice.

Măsura vine să asigure protecția echipelor medicale de urgență și a polițiștilor.

Și starea de sănătate a operatorilor Serviciului 112 este monitorizată zilnic, iar mesele de lucru - dezinfectate.

Serviciul Național Unic pentru Apelurile de Urgență 112 are 82 de operatori, iar la muncă vin zilnic între opt și 16 oameni. 

Opinia ta contează. Comentează!
Din aceeaşi categorie