A fost lansată campania de informare privind avantajele sistemului centralizat de termoficare
Social 9 octombrie 2019, 21:37 | 1022

Până a intra în lunile friguroase de iarnă, Termoelectrica a lansat o campanie de informare a opiniei publice despre avantajele și beneficiile sistemului centralizat de termoficare. Proiectul este sprijinit de către specialiștii de la Biroul Băncii Mondiale la Chișinău.

Proiectele implementate de Termoelectrica și deciziile luate în 4 ani de activitate sunt îndreptate spre consumator, carfe vrea servicii de calitate, spune directorul general al instituției, Veaceslav Eni.

Sandu Ghidirim, expert principal al Biroului Băncii Mondiale și șef de echipă al proiectului, afirmă că sistemul termoenergetic de la Chișinău este unul modern, iar acest lucru s-a reușit în-un timp foarte scurt, datorită unei echipe consolidate.

Directorul Agenției Proprietății Publice, Eugeniu Moraru, a menționat la rândul său importanța investițiilor în sistemele și utilajele, care, în opinia lui, oferă oamenilor siguranță, eficiență și un aer curat.

Campania de comunicare este parte a Proiectului Îmbunătățirea Eficienței SACET, susținut de Banca Mondială și Guvernul Suediei. Scopul major este informarea consumatorilor despre cele mai sigure și eficiente soluții de termoficare și impactul acestora asupra oamenilor, a mediului și a securității energetice. Societatea pe acţiuni „Termoelectrica” asigură căldură în peste 4 mii 400 de imobile din municipiul Chișinău. La serviciile furnizorului apelează 675 de instituții bugetare, 577 de agenți economici, 315 case particulare și peste 200 de mii de proprietari de apartamente la bloc.

Opinia ta contează. Comentează!
Din aceeaşi categorie