Potrivit lui Alexandru Slusari, în raport figurează și mai multe companii.

Drept reacție, compania "General Media Group CORP SRL" a emis o declarație, în care neagă că postul de televiziune respectiv ar fi finanțat cu bani din furtul miliardului.

Totodată, instituția și-a rezervat dreptul legal de a-i acționa în judecată pe toți cei care lansează astfel de acuzații și le vor cere recuperarea prejudiciilor financiare ce vor fi calculate în urma daunelor de imagine provocate. Iar persoanele vizate nu au reacționat deocamdată.