Știrile Curente

Meteo Horoscop
Fundația lui Plahotniuc, premiată de TRM
Instituţia Publică Naţională a Audiovizualului „Teleradio-Moldova” a oferit fundației oligarhului Vladimir Plahotniuc, „Edelweiss”, o diplomă în cadrul Galei Premiilor TRM 2016, scrie Ziarul de Gardă. Radiodifuzorul public a hotărât să-i acorde titlul „Fundația anului”. Mai mulți jurnaliști și analiști politici au criticat inițiativa conducerii „Teleradio-Moldova”, calificând-o drept părtinitoare. 

Jurnaliștii de la Ziarul de Gardă scriu că au contactat-o pe președinta Companiei „Teleradio-Moldova”, Olga Bordeianu, pentru a preciza în baza căror criterii a fost aleasă anume fundația lui Vladimir Plahotniuc. Ea a spus însă că premiul a fost acordat fără organizarea vreunui concurs.

Hotărârea conducerii Companiei „Teleradio-Moldova” a stârnit critici din partea unor jurnaliști și analiști politici, care susțin că instituția publică este obligată prin statutul său să fie imparțială din punct de vedere politic.
Olga Bordeianu nu a fost de găsit pentru o replică la acuzațiile ce i s-au adus. Menționăm că, în decembrie, postul Publika TV, deținut de oligarhul Vladimir Plahotniuc, a difuzat o știre în care se făcea referire la o scrisoare a șefei unui ONG din Moldova, care ar fi fost nemulțumită de faptul că ambasadorul Uniunii Europene la Chișinău, Pirkka Tapiola, nu ar fi cumpărat bilet la un concert organizat de fundația lui Plahotniuc. Materialul, scos ulterior de pe site-ul postului TV, a provocat indignarea mai multor internauți. Pirkka Tapiola a refuzat să comenteze subiectul.
11 January 2017 17:10 0
Daca ai probleme cu vizionarea video pe site, te sfatuim sa descarci si sa instalezi ultima versiune Adobe Flash Player. Publicitatea "Jurnal Trust Media" este administrată de agenția de publicitate Reforma Advertising Tel. (022) 85 91 64