Lider la capitolul cheltuieli pentru desfășurarea campaniei electorale este Renato Usatîi, care raportează 6,1 milioane de lei investite până acum. Cea mai mare parte din sumă, peste 5,1 milioane de lei, a mers pentru publicitate. De notat că Renato Usatâi și-a prezentat rapoartele financiare pentru primele cinci săptămâni de campanie, în timp ce ceilalți candidați și-au raportat cheltuielile doar pentru primele două sau trei săptămâni. Pe locul doi, la mare distanță, este Maia Sandu, care raportează cheltuieli de aproape 1,5 milioane de lei. Următorul în topul cheltuielilor, cu 1,2 milioane de lei, este Andrei Năstase. Igor Dodon ar fi abia pe locul patru la cheltuieli, el raportând la CEC doar 723 de mii de lei. Deși are foarte multă publicitate online, Dodon susține că a cheltuit doar 59 de mii de lei în acest sens. La rândul său, Octavian Țâcu susține că a cheltuit până acum 133 de mii de lei. Tudor Deliu raportează puțin peste 100 de mii de lei, iar Violeta Ivanov, deși a împânzit Republica Moldova cu panouri electorale, raportează ZERO lei cheltuieli după trei săptămâni de campanie electorală. Ce ține de Dorin Chirtoacă, el nu și-a deschis nici măcar un cont bancar pentru cheltuieli în această campanie. De notat că CEC-ul a anunțat că va tipări 2 milioane 934 de mii de buletine de vot pentru alegerile prezidențiale din 1 noiembrie. Asta în condițiile în care populația totală a Republicii Moldova ar fi de trei milioane de cetățeni, potrivit datelor BNS.