Gaura cu o adâncime de vreo doi metri este plină cu apă, iar din drumul renovat recent au rămas doar bucăți de nămol. Din cauza umezelii, fisura continuă să se extindă în asfalt, așa că nu este exclus ca o altă porțiune de traseu să devină în curând...groapă.

Și dacă fisura taie drumul, din cauza ploilor, gaura devine un adevărat șanț și se extinde de-a lungul traseului. Astfel că pericolul persistă pentru orice șofer.

Și nu doar. Groapa devine o nenorocire pentru pietoni, când sunt nevoiți să treacă drumul.

Directorul general interimar al Administrației de Stat a Drumurilor, Veaceslav Potop, a fost inabordabil până la această oră. Nu răspunde nimeni nici la numărul indicat pe site-ul instituției. Lucrările de reabilitare a drumului național Chișinău - Ungheni - Sculeni, cu o lungime de peste 80 de kilometri, au început în anul 2014 și urmau să fie finisate în 2016. Noul termen de încheiere a lucrărilor ar fi, potrivit autorităților, luna august 2020. Valoarea totală a proiectului este de 80 de milioane de euro.