Image-Description
5 lucruri necunoscute despre Estée Lauder
Advertorial 4 martie 2022, 16:33 | 3964

“Tot ce este măreț începe cu o idee... și un vis”, a spus Estée Lauder. Iar când a decis să înființeze propria companie de cosmetice în 1946, a avut o viziune clară asupra viitorului ei care a ghidat-o în toate. Cu toate acestea, Estee nu și-a putut imagina că va stabili un nou standard pentru întreaga industrie a cosmeticelor în deceniile următoare. Ea a inaugurat o nouă eră în lumea frumuseții, de la dezvoltarea produselor și ambalajelor, până la angajarea specialiștilor ideali pentru noua ei companie.

Mai jos vă prezentăm 5 lucruri necunoscute despre Estée Lauder

1. Fondatoarea nu a vrut ca clienții ei să cumpere multe produse cosmetice. (Este adevărat!) „Nu vinde niciodată femeilor ceea ce nu vor sau nu au nevoie”, a spus ea. Vânzările, desigur, au fost importante pentru dezvoltarea mărcii, dar Estee încă credea ferm că sistemul ideal de îngrijire a pielii ar putea consta doar din câteva produse, aplicarea cărora să nu dureze mai mult de trei minute. Și fără ritualuri complexe!

2. Estée Lauder a creat primul ser, astfel încât în 1982, serul Night Repair - așa cum se numea atunci - a revoluționat. Fondatoarea brandului a fost una dintre primele persoane care a înțeles că pielea se regenerează cel mai bine noaptea, iar produsele cu textură ușoară (pe care acum le numim seruri) pătrund mai adânc în piele, facilitând acest proces. Night Repair a fost, de asemenea, primul produs care venea într-o sticlă maro, ce a ajutat la protejarea ingredientelor active ale formulei.

3. Estée Lauder s-a familiarizat personal cu toți specialiștii din companie. Chiar și atunci când afacerea ei a crescut într-o corporație uriașă, a vrut să cunoască fiecare angajat. „Nu mă uit la CV-urile lor, ci la ei înșiși”, a recunoscut Estee într-un interviu acordat pentru Boston Sunday Globe, în 1969. „Decizia mea este rezultatul chimiei dintre noi.” - a spus fondatoarea.

4. Estée Lauder a schimbat istoria industriei parfumurilor. Până în 1953, când a creat uleiul de baie Youth-Dew, nu era obișnuit ca femeile să-și cumpere singure parfumuri. Parfumurile erau folosite doar la ocazii speciale și erau oferite în mod tradițional femeilor de către bărbați. Dar Estée Lauder comercializa Youth-Dew ca un ulei de baie, ce putea fi folosit și ca parfum. Astfel, ea le-a oferit femeilor posibilitatea de a cumpăra acest parfum pentru ele și de a se bucura de aroma sa oricând doresc.

Estée LauderEstée Lauder

5. Dragostea lui Estée Lauder pentru flori s-a reflectat în tot ceea ce a făcut. Acestea au fost sursa ei constantă de inspirație. Într-un interviu acordat revistei House & Garden în 1980, Estee a spus: „Știți care este secretul vitalității? O poți obține înconjurându-te cu plante și flori.” Poate nu este o coincidență faptul că florile au jucat un rol esențial în crearea celei mai recente colecții Re-Nutriv, Ultimate Lift Regenerating Youth. Aceste produse conțin complexul exclusiv Floralixir™ Dew cu extracte din două flori uimitoare, gențiană himalayană și imortela braziliană, cunoscute pentru capacitatea lor de a supraviețui în condiții extreme.

Opinia ta contează. Comentează!