„Schimbarea prin Artă”, campanie lansată de Kaufland și AVI Moldova
Advertorial 14 decembrie 2022, 12:07 | 1896

Schimbarea, ca și arta, vine de la noi. Peste 50 de tineri artiști au participat la concursul de realizare a picturilor murale și au redat viziunea lor despre un mod de viață sustenabil și prietenos mediului. Inițiativa a fost lansată de AVI Moldova cu sprijinul Kaufland Moldova în cadrul Campaniei „Schimbarea prin Artă” care are drept scop promovarea artei și a tinerelortalente.

OLGA CORTAC, președinte AVI Moldova: "Este o initiativa lansata de avi md impreuna cu kaufland care vine sa promoveze prin arta ideea de a fi responsabil in raport cu mediul inconjurator. Kaufland MD este alaturi de noi in aceste demersuri inca din 2016 cand au inceput sa sustina proiectele sociale in RM, si atunci ne-am angajat intr-o responsabilitate pe termen lung sa promovam protectia mediului."

CRISTINA ARAMĂ, PR manager Kaufland Moldova: "Protectia mediului este o prioritate pentru Kaufland si de fapt am demonstrat ca suntem o companie sustenabila prin intreaga infrastructura de care dispunem in cadrul magazinelor noastre, de la reciclare de plastic prin implicarea proiectelor sociale, asa cum este Schimbarea prin arta."

FELIX FAEHRE, director de imobiliare Kaufland: "Noi am deschis un magazin intr-o zona care a fost foarte bine cunoscuta pentru arta si asta a fost si ideea sa pastram aceasta idee aici, pe loc, in acest magazin si din aceasta cauza am inceput cu acest concurs, sa dam artistilor nostri, aici in MD, o oportunitate sa se exprime prin arta si in acest loc"

Anastasia Sindjaradze și Cristina Gherța au fost alese câștigătoarele concursului. În procesul de lucru care a durat mai bine de o lună, tinerele au fost ghidate de renumitul artist Dmitrii Potapov, cunoscut pentru lucrările murale din Chișinău. În prezent, puteți admira picturile finale în noul magazin Kaufland de pe str.Kiev 7 din sectorul Râșcani. Lucrările: „Fatuitas”, ”Punct de bifurcare” și ”Darul de neînlocuit” vin cu îndemnul de a trăi în armonie cu mediul înconjurător.

Asumarea responsabilității sociale și protecția mediului sunt parte din strategia companiei Kaufland la nivel de grup internațional. Potrivit companiei, lumea poate deveni un loc mai bun și putem face diferența prin implicarea fiecăruia dintre noi.

Opinia ta contează. Comentează!