Image-Description
100 de locuri de muncă noi la JustConsult. Oferta companiei pentru piața din Republica Moldova
Advertorial 19 aprilie 2022, 10:45 | 1508

Te întrebi cum ar fi să lucrezi într-o companie cu o cultură organizațională înaltă, care are grijă de angajații săi și ține la valorile de etică în raport cu clienții? JustConsult-Cetățenie română îți oferă posibilitatea de a-ți găsi rolul într-o nouă calitate. Compania se extinde și este în căutare de noi membri în echipă.

JustConsult este compania care oferă consultanță juridică în procesul de redobândire a cetățeniei române și de perfectare a actelor românești – certificat de naștere românesc, certificat de căsătorie românesc, buletin de identitate sau pașaport românesc.

Care este cheia succesului JustConsult pe piața din Moldova?

JustConsult, în cei 19 ani de activitate, a acumulat suficientă experiență și cunoștințe pentru a îndruma orice cetățean în procesul de redobândire a cetățeniei române și a perfectării actelor românești.  

Fie că îți pregătești dosarul pentru redobândirea cetățeniei române, fie că ai nevoie de transcrierea certificatului de naștere, de căsătorie sau perfectarea unui pașaport românesc, JustConsult te ajută cu cele mai bune soluții, personalizate cazului și în totalitate legale.

JustConsult asigură parcurgerea tuturor procedurilor conform legii, iar acest lucru este apreciat de cei peste 300.000 de moldoveni care au apelat la serviciile companiei, atunci când au avut nevoie de ajutor în perfectarea actelor românești.

Compania implementează în permanență mecanisme și tehnologii, care să-i permită să evolueze și să se dezvolte, într-un pas cu cerințele clienților săi.

„Ultimii doi ani au fost dificili, deoarece au venit cu provocări care au necesitat abordări inovative, decizii inedite și pe alocuri - neașteptate. Am reușit nu doar să ne adaptăm, dar și să creștem, prin realizarea unei strategii de dezvoltare. Pentru 2022, ne-am propus să dublăm echipa și, respectiv, să asigurăm o creștere mai dinamică pentru companie”, spune directorul și fondatorul JustConsult, Ion Guștiuc.

Care ar fi motivele pentru care să aplici și să intri în familia JustConsult?

JustConsult este o companie cu valori și o cultură organizațională avansată. În cadrul companiei activează aproximativ 100 de angajați - juriști experimentați, experți în acte românești, specialiști în vânzări, în IT, marketing, transport. Obiectivul este să fim peste 200 de specialiști, gata să răspundă prompt nevoilor clienților.

Atmosfera prietenoasă, proiectele ambițioase, instruirile gratuite – toate creează un mediu excelent pentru creșterea profesională și pentru o perspectivă reală în dezvoltarea personală. Organizăm diverse activități interne, în zilele de sărbătoare pentru că ținem și la relațiile interumane pe care le creăm în interiorul JustConsult.

Diferențele dintre funcții sau statut nu au reprezentat niciodată un impediment în relațiile dintre membrii echipei, schimbul de informații este mereu bine-venit.

Sunt respectate orele de muncă, dar și de pauză, ne ajutăm reciproc și căutăm cele mai potrivite soluții pentru a ne susține și a crea rezultate remarcabile.

Vârsta medie a angajaților este de 28 de ani. Deci, suntem o echipă tânără, gata pentru noi provocări! Dacă și tu ai dorința de a cunoaște un domeniu nou, te așteptăm cu toată deschiderea!

Care sunt calitățile de bază pe care le apreciem?

Este important ca angajații JustConsult să aibă dorința de a lucra, capacitatea de a fi orientat către client, către rezultate și calitate, către lucru în echipă.

Este la fel de important să fie deschis instruii și autodezvoltării, pentru ca să poată face față fluxului permanent de informații și actualizări.

O calitate apreciată este și planificarea, pentru că doar așa putem obține rezultatele propuse.

Ce posturi vacante găsești la JustConsult?

Compania anunță un număr de 100 de posturi vacante. Intră pe site justconsult.md și verifică dacă te regăsești în cerințele companiei. Lista posturilor disponibile este una generoasă și cu siguranță poți găsi ceva potrivit competențelor și specializării.

Iată lista cu posturile vacante de muncă la care poți aplica:

• Operator Call-Centru

• Specialist procesare acte

• Manager Oficiu

Copywriter

• Social Media Manager

• PR Manager

• Manager Marketing

• Consultant în teren

• Consultant în teren Oficiul Cahul și Bălți

• Contabil-casier

• Consultant Oficiul Teritorial Bălți

• Șofer

Completează formularul aferent anunțului sau transmite CV la adresa [email protected] (indicând obligatoriu postul la care candidezi), iar noi te vom contacta pentru a ne vedea la un interviu. Dacă mai ai întrebări, sună 061137060.

Opinia ta contează. Comentează!