Pe Facebook a apărut un spot cu imagini exclusive de acolo de unde cresc aceste fructe exotice.

„De această dată am ales Filipine, pentru că de acolo ajung în Moldova – papaya, mango, ananasul și cocosul. Și am vrut să mă conving de calitatea și gustul lor real. Din moment ce am pășit pe acel tărâm am înțeles de ce sunt atât de gustoase produsele ce cresc acolo. Am simțit energia foarte pozitivă și atmosfera calmă, am cunoscut oamenii zâmbitori, primitori și săritori la nevoie. Tot acolo am aflat că, de mici, încă de la școala primară, sunt motivați în sensul că – „Dacă nu poți face lucruri mărețe, poți face lucruri mici într-o manieră măreață”, ceea ce motivează și inspiră și pe cei ca mine, care doar vizitează Filipine. Am vizitat și câteva fabrici (potențiali parteneri) de fructe exotice uscate, proprietarii cărora m-au primit ca la ei acasă și am avut parte de discuții foarte productive, care sper să aducă roade. Totodată, am avut drept scop filmarea (de sine-stătător) a unui spot publicitar, pentru a arăta consumatorilor originea produselor exotice marca SELIK ceea ce am și făcut”, a spus antreprenorul.

Radu a spus că Filipine nu e ultima destinație și planifică să ajungă în alte țări exotice, nu doar pentru a le explora, ci și pentru a stabili noi colaborări și a aduce noi produse în Republica Moldova.

Amintim că, Radu Salamalichi a început promovarea produselor prin moduri ingenioase încă în anul 2017. Prima dată el a făcut-o sărind cu parașuta la Odessa și a zis că nu se va opri, iar de atunci a optat pentru destinații îndepărtate, de vis, unde, evident, e însoțit de produsele SELIK.