Magazinele sociale și electorale
Politic 13 aprilie 2018, 19:56 | 4893

Ilan Șor a hotărât să ajungă la conducerea Chișinăului cu formula aplicată la Orhei. El încearcă să-și lărgească aici bazinul electoral cu organizarea concertelor, susținute de nume sonore, completate cu o masă de sărbătoare. S-a găsit și grupul țintă - clienții magazinelor sociale. Oamenii sunt ușor de găsit, fiind incluși în baza de date a rețelei, și la fel de ușor convinși să voteze pentru cel, care le dă o bucată de pâine. Analiștii politici numesc astfel de evenimente ”coruperea electoratului”.

La un concert organizat în sectorul Ciocana au venit mulți spectatori. Până la spectacolul propriu-zis, oamenii așteptau în fața magazinului social.

Organizatorii evenimentelor spun că la concerte, oamenii nu aud nimic de agitație electorală. Se vorbește doar de ce îi interesează mai mult - sortimentul din magazinele sociale.

Directorul executiv al Asociației pentru democrație participativă, Igor Boțan, susține că Ministerul Justiției preferă să treacă cu vederea astfel de activități cu tentă electorală.

Purtătorul de cuvânt al Partidului Șor, Alina Șargu, nu ne-a răspuns la telefon pentru a comenta situația.

Opinia ta contează. Comentează!